بهترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی
نوشته شده توسط : zg

اگر جزو افرادی هستید که در انتخاب کولر گازی بین برندهای ایرانی و خارجی دچار تردید شده‌اید و به‌دنبال کسب اطلاعات بیشتر از برندهای مختلف کولر گازی و ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر برند هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در‌ادامه، برندهای مطرح کولر گازی معرفی شده است تا شما عزیزان با مطالعه نکات مهم در خرید کولر گازی و ویژگی‌های هر برند، بتوانید دستگاهی متناسب با نیاز خود تهیه کنید. همچنين، کارشناسان این مجموعه به بهترين نحوه پاسخ‌گوی نيازهای مخاطبان در زمينه تأسيسات اعم از طراحی و محاسبه و اجرا هستند. شرکت بامین تهویه با ‌توجه‌ به بازار فروش، بهترین کولر گازی اسپلیت را از‌نظر میزان فروش، کیفیت، مصرف انرژی، نوع گارانتی و خدمات پس از فروش بررسی کرده و در‌اختیار شما قرار داده است.

در بازار پرتلاطم این روزها، قیمت معیار اصلی انتخاب دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، از‌جمله کولر گازی است. متأسفانه پرفروش‌ترین کولر گازی اسپلیت در این روزها کولر‌های ارزان‌ قیمت و بی ‌نام ‌و ‌نشان هستند که فقط با لیبل و لوگو و برچسب صاحب برند می‌شوند. در بسیاری از مناطق جنوبی و شمالی ایران، از کولر آبی نمی‌توان استفاده کرد و تنها کولر گازی اسپلیت مناسب اقلیم منطقه است؛ بنابراین، در این صورت بسیاری از افرادی که ازلحاظ مالی در مضیقه هستند، ناچار نیازشان را با خرید ارزان‌ترین محصول برطرف می‌کنند.

بهترین برندهای کولر گازی

از بهترین برندهای کولر گازی که در بازار وجود دارد، می‌توان به برند اجنرال، میتسوبیشی، گری، هیوندای، پاناسونیک، ال جی،‌ تراست، شارپ، توشیبا و... اشاره کرد که از برندهای دیگر گران‌تر هستند. برندهای متوسط بازار که به‌لحاظ کارایی و قیمت در رنج متوسط هستند، عبارت‌اند از: کولر گازی جی پلاس ، کولر گازی‌هایسنس، گرین، تی سی ال، ایران رادیاتور، تک الکتریک و آکس و... . ارزان‌ترین برندهای کولر گازی اسپلیت در بازار امروز، برندهای جنرال، جنرال مکس، جنرال زد اچ، جنرال گلد، ایوولی، زانتی و... هستند. البته برخی از برندهای ارزان‌قیمت نسبتا کارایی مطلوبی دارند.

نکات خرید بهترین کولر گازی

از نکات مهم در خرید کولر گازی توجه به برند و کمپرسور کولر گازی، مصرف انرژی دستگاه، کیفیت قطعات داخلی و خدمات و گارانتی کولر گازی است که در‌ادامه، هر‌یک از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

برند و نوع کمپرسور کولر گازی 

از مهم‌ترین نکات خرید کولر گازی برند و نوع کمپرسور آن است. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده از کمپرسور مارک‌های دیگر استفاده می‌کنند. برند‌های میتسوبیشی، سامسونگ، ال‌جی، توشیبا، پاناسونیک، گری و تعداد دیگری از شرکت‌های معتبر از کمپرسورهای تولیدی خود و بسیاری از برندهای معتبر مانند اجنرال، تراست، گری،‌ هایسنس، گرین، ایران رادیاتور و... از کمپرسور‌های تولیدی این شرکت‌ها یا برندهای دیگر استفاده می‌کنند. برای مثال، کمپرسور نصب‌شده در کولر گازی اجنرال برند کاوازاکی تکامسه یا کوپلند آمریکا و کمپرسور نصب‌شده در کولر گازی زانتی و ایران رادیاتور برند GMCC (محصول شرکت توشیبا)، کمپرسور نصب‌شده در کولر گازی گری برند کاوازاکی تکامسه یا کوپلند آمریکا و کمپرسور نصب‌شده در کولر گازی گرین برند GMCC یا هایلی است.

مصرف انرژی کولر گازی

گرید مصرف انرژی کولر گازی معیار مهمی در انتخاب کولر گازی است. از ظرفیت ۱۸،۰۰۰ و بیشتر بهتر است از دستگاه‌های اینورتر‌دار استفاده شود. دستگاه‌های اینورتردار از روشن و خاموش شدن کمپرسور دستگاه در زمان کار جلوگیری و تنظیم دور دستگاه ظرفیت عملکرد را طبق نیاز تنظیم می‌کند. کولر گازی بزرگ‌تر کمپرسور بزرگ‌تری دارد و مصرف برقش نیز بیشتر است. خاموش و روشن شدن کمپرسور در حال کارکرد کولر گازی، مصرف برق را افزایش می‌دهد؛ درحالی‌که استفاده از دور متغیر و جلوگیری از خاموش و روشن شدن، از میزان مصرف برق می‌کاهد.

کیفیت قطعات داخلی کولر گازی

تشخیص کیفیت قطعات داخلی مانند اواپراتور، کندانسور، جنس لوله‌ها، فین پلیت‌ها، بُرد، شیرهای برقی دستگاه کار ساده‌ای نیست. توصیه می‌کنیم قبل از خرید، کاتالوگ‌های دستگاه کولر گازی را مطالعه کنید.

خدمات و گارانتی کولر گازی

بسیاری از برندهای موجود در بازار را افراد یا شرکت‌های نوظهور عرضه کرده‌اند که اگر بازار کسب پررونقی نداشته باشند،  خدمات بعدی مطلوبی هم نخواهند داشت. این محصولات در چند بخش وارد و بعد از مدتی وارداتشان قطع می‌شود؛ بنابراین، خدمات و قطعات یدکی نخواهند داشت. برند‌های معتبر شرکت‌های خدمات‌دهنده اختصاصی یا قراردادی معتبر دارند. گلدیران، سام سرویس، رزین نما، گلزار تهویه، نیا و... از شرکت‌های معتبر خدمات کولر گازی هستند.

پرفروش‌ترین کولر گازی با برند معتبر    

کولر گازی جی پلاس، کولر گازی گرین، کولر گازی ‌هایسنس ، مدیا، گری، ایران رادیاتور و تک الکتریک از پرفروش‌ترین کولر‌های گازی بازار هستند که در رنج قیمت متوسط با کیفیت نسبتا مناسب هستند. در پایان می‌توانید ، برای مشاهده تصاویر و اطلاعات فنی و توضیحات جامع و تخصصی درباره خرید انواع کولر گازی با قیمت مناسب و گارانتی اصلی به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی بامین تهویه مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین کولر گازی , خرید کولر گازی , قیمت کولر گازی , کمپرسور کولر , کولر گازی , کولر گازی اجنرال , کولر گازی اینورتر , کولر گازی جی پلاس , کولر گازی سوپرانو , کولر گازی هایسنس , ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: